niedziela, 8 stycznia 2017

#03 Ciepłe brązy

Witajcie!!

Ostatnio bardzo sobie upodobałam ciepłe odcienie. Takie kolory przepięknie podkreślają niebieskie oczy! W dzisiejszym makijażu wykorzystałam piękną miedź, ciepłe brązy oraz urozmaiciłam całość pigmentem Inglot nr 86.











To, że uwielbiam cienie Zoeva - wiadomo. Są świetne jakościowo, a marka w swojej ofercie posiada same perełki. Natomiast chciałam wspomnieć o matowych cieniach z firmy My Secret dostępnych w drogerii Natura. Są fenomenalne! W tym makijażu wykorzystałam akurat cień, którego kolor znajduje się pomiędzy brzoskwinią, a ciepłym brązem. Aktualnie używam go codziennie do zaznaczenia załamania powieki. Dokupiłam kilka innych kolorów, które również miło mnie zaskoczyły. Między innymi beżowy cień. W palecie Zoeva Smoky Palette znajdował się najlepiej napigmentowany beżowy cień, jakiego kiedykolwiek używałam. Skończył się, a ja szukałam zamiennika, choć wiedziałam, że będzie ciężko. Na szczęście znalazłam zamiennik właśnie z My Secret za ok. 4 zł w promocji! Uważam, że dorównuje spokojnie jakością i nasyceniem koloru Zoevie :)!

Oczy:
🔶 Baza: Inglot, Eyeshadow Keeper
🔶 Cienie: Zoeva Rose Golden (Rusty Petals), Makeup Revolution I Heart Chocolate (Love Divine, Pleasure Girl), My Secret Matt Eyeshadow nr 513, Inglot, pigment nr 86
🔶 Eyeliner: Meybelline Lasting Drama Eyeliner
🔶 Sztuczne rzęsy: Aliexpress
🔶 Brwi: pomada Freedom Makeup (Ebony)


Twarz:
🔶 Podkład: Estee Lauder Double Wear (1W2 Sand)
🔶 Puder: Kryolan Anti Shine
🔶 Korektor: Catrice, Liquid Camouflage High Coverage Concealer (020 Light Beige)
🔶 Bronzer: Kobo, Nubian Desert
🔶 Róż: paleta róży Makeup Revolution Hot Spice
🔶 Rozświetlacz: My Secret (rozświetlacz w kremie), Wibo, Diamond Illuminator
🔶 Wibo, Extra Lasting Lip Gloss nr 01

1 komentarz: